21 December

Dan före dan före dan före dopparedan.

Galet vad fort tiden går. Hinner inte med. Inte min `måste-göra-lista´ heller för den delen. Jag har lika många punkter kvar nu som första advent. Och på tal om det, så är det den fjärde advent idag. Måste komma ihåg att tända fjärde ljuset. Aja, hur som helst så ligger jag himla mycket efter. Bäst att sätta igång. Min lista för dagen:

* Promenad med ALice. (Så lång som möjligt...)
* Äta frukost. (Ehm, eller sen lunch?)
* Städa mitt (överdrivet) fina rum.
* `Fixa´ en julklapp.
* Gå förbi en sväng hos Alice uppfödare.
* Tänka.
* Längta.

Jaja, kom inte på något mer där i slutet men jaa.. Kommer hur som helst inte hinna eftersom det brukar kunna ta ett tag för mig att städa.. HadeFint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0