Dan före dan före dopparedan

På onsdag är det julafton. Helt sjukt. Ändå går dagarna så himla fort. Som om det vore vilken månad som helst. Hur som helst, jag hinner verkligen inte med allt. Jag tror att jag bara gjorde en av sakerna på min `att-göra-idag-lista´. Gå ut med ALice. Långt gick vi också, pluspoäng för det. Men annars gjorde jag inget av det som stod. Åt inte ens frukost. Vet inte varför, det blev bara inte. Eller okej, det där med att tänka och längta har jag ju gjort såklart. Hela dagen i princip faktiskt. Nu ska jag gå och lägga mig iallafall, måste orka upp imorgon och se `Grinchen´ kl.11.10 ju!! Godnatt.

I can't get you out of my head.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0