Here we go again

Hål. Snart lunch. Vad gör vi? Går till en datasal. Finns det verkligen inget vettigare att göra..? Kanske inte. Aja, snart ska vi gå och äta iallafall och sen har vi bara svenska. Därefter blir det som sagt stan för min del. Själv? Mmm, ser så ut.

Imorgon ska Alice-Brallis till veterinären igen, fast i Piteå. Ska kolla upp det här med hennes rumsrenhet - vilken har blivit såååå bra - och nu även se vad veterinären där tror om hennes riktigt läskiga och svullna ögon. Hoppas det blir bra snart så hon slipper tratten. I princip hela `manen´ har nötts bort. Jag vill mycket gärna ha päls på henne i sommar på utställningarna..

Mycket ord, lite mening. Haha. Mm. Road. Nu ska jag ta och gå igenom havet med bloggar som gjort sig ihågkomna. HadeHOOOJ!

Btw. Emelie.. Kommeru snaaaaart??=)

Kommentarer
Postat av: emelieee

jag kommer till skolan imorgon :)

2008-12-04 @ 16:52:40
URL: http://emeliepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0