I´ve Got My Eyes Shut

Inte min dag idag känner jag. Steg upp nio, bussen gick elva. Gissa om jag missade den? Yeees, det gjorde jag. Perfekt. Blev tvungen att ut till efyran. Hatar slask mer än något annat... Sotd där och väntade på umeå-bussen ett bra tag. Sur var jag. Aja, när jag lika kom till skolan var jag så duktig och renskrev hela min (korta.) novell och därefter blev det att gå och kolla på vårt lag som var med i innebandy-turneringen på skolan.

Slutade efter det. Så åkte med tio över tvåan hem. Den var sen så där fick man också stå och vänta ett bra tag i värmen. Me like. Kom hem. Fika. Såg Förhäxad ett tag. Och nu sitter jag här och ska fixa lite grejor. Höres&Synes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0