Paket-inslagning

Är inte min starka sida precis..  Speciellt inte det där med att `krulla´ snörena.. Aja, några julklappar har jag då slått in så de ser någorlunda normala ut iallafall. Men kul är det, hur resultatet än blir! Speciellt när man vet att det bara är fyra dagar kvar till julafton. Ojojoj.. Längtar.

Imorgon kl.17.00 (och på måndag kl.11.10) blir det att parkera sig framför tvn och se Grinchen, vilken är min absoluta favorutfilm (förutom Twilight då..). Älskar den. Den är så himla mysig och jag får så bra med julstämning av den så det blir bra. Nu ska jag iallafall lyssna på lite julmusik och sen blir det Förhäxad-maraton med julgodis och mandariner. HIhi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0