Pepparkakor och ett glas mjölk

SItter här med massa pepparkakor och ett glas mjölk. Har kommit fram till att det är så mycket roligare att äta pepparkakor när man har gjort dem själv, för de blir så personliga då med sina olika former. Hihi.

Ingen framgång på stan idag.. Förutom en bokad klipptid. Jag längtar inte. Hatar att klippa mig, blir aldrig nöjd.. Kan seriöst inte komma på en enda gång jag har blivit riktigt nöjd när jag har klippt mig. Är det inte tragiskt så säg?

Aja, ikväll blire chill med Alice-Brallis iallafall. En sväng ut i vår vita vinter. Mys!

Btw. Passande bild??=)

Kommentarer
Postat av: emelieee

när ska du klippa dig?=)

2008-12-04 @ 16:51:40
URL: http://emeliepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0