Släktträff med blöta

Dopp i grytan* för er som inte fattade det där. Gott vare iallafall, och faktiskt ganska trevligt att få träffa släkten. Dom är som så gulliga hela högen, förutom de man knappt sa ett ord åt eller ens kände igen. Haha.

För övrigt har jag då börjat med idrottsuppgiften nu. Har som jag säkert nämnt tidigare haft hela höstterminen på mig men är riktigt bra på att skjuta upp saker.. Riktigt bra.. Men börjat har jag gjort nu iallafall och det känns ju bra. Dessvärre vet jag inte säkert vilken dag det ska vara klart så jag satsar på att få det klart ikväll. Med andra ord är det bäst att börja agera. HadeHoooj!



Update: Aaaaah!! Läste just på Emelies blogg (taaaaaack...) att vi har en matteuppgift till imorgon också... Skyndaskyndaskynda....

Kommentarer
Postat av: emelie

haha ;-)

2008-12-14 @ 19:49:29
URL: http://emeliepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0