TrettondeDecember

Lucia. Finns det något underbarare och finare? Nej. Jag tror verkligen inte det. Lucia-tågen, sången, lussebullarna och pepparkakorna. Allt. Och ja, jag gillar verkligen traditioner.

Har förresten färgat håret nu också. Fick typ panik när det såg ut som att det skulle blir grönt där ett tag. Sen svart. Men det blev faktiskt ganska bra. Mörkbrunt med lite (från vissa sken) rött i. Typ sån färg som jag ville ha, så jaa. Jag är väl ganska nöjd då.

Följde med Emma<3 och kikade på vår (numera mycket saknade..) skolas - som vi gick i innan -  luciatåg. Jättefint. Men det värsta var att vi ju då såg lärarna som vi haft. Himlar vad jag saknar dem nu... Har faktiskt lite ont i magen.

Aja, nu blir det godis och film. Sen ska jag sova så jag orkar stiga upp och se lucia på tv kl.07.00 imorgonbitti. Tradition även det. Hade fint. Godnatt! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0