Fars-dag

Idag är det fars-dag och prick 3 månader kvar till jag fyller år. Och dessutom, kunde dagen inte bli värre. Jag funderar skarpt på vad jag skulle göra utan ALice.. Hon är verkligen mitt lilla ljus här i livet. Som ska opereras på torsdag.. Jag avlider. Helt seriöst, jag fixar det inte. Vid ögonen dessutom, så hon kommer antagligen måsta ha tratt. Stackars min lilla vän. Och hon förstår det ju inte.. Inte veteriänererna heller för den delen. De vet inte vad det är hon har så dom ska operera bort det och sedan skicka iväg det för att kolla upp vad det är. Cancer.......?

(Bilden togs sommaren -07 då lillevän just upptäckt hallon.)

Kommentarer
Postat av: Emelie

grattis gumman! <3 ( i förskott ) men Malin allt kommer bli bra <3 ja lovar<3

2008-11-09 @ 20:40:38
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0