Kulkulkulkulkulkulkulkulkul

Okej, jag har kul. Har suttit och fördrivit tiden i en timma med att kolla igenom alla miljoners bloggar jag bara kunde komma på och lyssnat på våra fina intervjuer. Drygt..

Snart blir det stan med Emma<3 iallafall. Mys! Måste köpa vantar eftersom mina händer näst in till dör när jag går utanför dörren, inne också för den delen. En mysig halsduk skulle inte skada heller. Är nååde less på min sjal-grej som jag har nu. Menmen.

Dessutom. Måste jag spana efter nån fin hårfärg. Är så himla trött på mitt tråååkiga (ljusa!!!) hår så något måste göras. För fortsätter mitt hår blekas i den här takten så kommer jag bli blond. Ohharre....

Aja.. Nu ska jag komma på nått mer kul att göra i typ 30min. Sen slutar jag, för dagen. Härligt. Men det har jag nämnt några gånger redan så det är väl en självklarhet. Okej, bara massa tomma ord. Jag har tråkigt... HadeHoooj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0