Man Skall Icke Stjäla

Inte en endaste enda fanns kvar. Helt borta var de. Mina tröjor. Inte ett enda exemplar av den fanns inne på Gina.. Deprimerande. För jag ville (vill..) verkligen ha den. Den är så fiiin!

Aja, nu sitter jag iallafall här och försöker tänka på annat än min `stulna´ tröja och mina hungerskänslor. Jag är verkligen alltid hungrig har jag kommit fram till. Ändå äter jag verkligen jämt. Suck.

På lördag blir det iallafall biiiiio (Patrik 1.5) med min söta Emeliiiiiie. Peppaaaa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, jo de e synd om din tröja, och min jacka, haha ja bio =D fast de blir ju på fredag, de ska bli as roligt <33

2008-11-05 @ 20:21:22
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0