Tröst-ätning på hög nivå

Det ganska komiska med det hela är att jag inte äter godis i mängder utan trycker i mig en massa frukt. Haha. Galet men ändå ganska bra och det funkar på samma sätt som godis gjorde förut. Jag har helt enkelt upptäckt tjusningen i frukt, för att inte tala om frukt-sallad.

Imorgon börjar jag kl.10.30 så jag åker med bussen som går 10. Sedan slutar jag fyra. När jag kommer hem ska jag äta och sedan byta låtar på min Mp4 (haha jag vet, det låter helt sjukt..) för jag är så himla less på låtarna jag har nu. Det var evigheter sen jag bytte.. Kl.20.00 blir det lydnads-kurs med Alice-Brallis och sen hem och sova. Härligt.

Men nu, ska jag försöka gå och lägga mig. Är inte så trött eftersom jag steg upp typ ett idag. Förresten så vann jag i natt. Haha. Halv 6 somnade jag och för att vara ärlig har jag aldrig varit vaken så länge förut. Aja, nu ska jag skynda mig.

Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jo tröstäta frukt e ju mkt bättre en godis som jag tröstäter ju ;) haha

2008-11-10 @ 09:57:59
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0