5 timmar.

Med tanke på min extrema trötthet så vet jag inte om det stämmer riktigt. Men om ungefär 5 timmar har jag lov ju. Två veckor. Vilket känns helt underbart. Dock blir det att stiga upp tidigt både imorgon, på söndag och på måndag. Imorgon far vi till Boden typ fem, kursen börjar åtta. På söndag måst vi stiga upp tidigt och städa bort där vi ska bo för att sedan återvända till dag två av kursen. Och på måndag går bussen till Sorsele tjugo i sex. Härligt ju.

Nämnde jag inlämningsuppgiften i matten igår? Jag satt och skulle renskriva den när jag märkte att jag hade gjort hur fel som helst. Vi skulle rita en sandlåda vilken skulle ha en area på 25 meter. Men då när jag väl satt där och skrev upp arean upptäckte jag till min stora besvikelse att den var 34. Skippade alltihop och la mig på direkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0