Boden.

Jaa, där har jag befunnit mig i helgen. Varit på handler-kurs. Otroligt kul hade det varit om jag hade fått ha med Alice men det är en lång historia, gick iallafall med en spets av något slag igår (vilken skällde HELA tiden och var allmänt osocial) och idag fick jag låna en bichon havanais. Hon blev jag lite små-fäst vid faktiskt. Söt. Aja, måste rusa. Tusen saker kvar att göra och så lite tid. Ska stiga upp typ halv fem imorgon. Jag och Emma beger oss nämligen till Sorsele och gör backarna osäkra. HadeFint.

Kommentarer
Postat av: tessan

Har du & Emelie anmält er till juniorhandlingen till Gotland Dog Show? ;o Eller ska ni göra det?

2009-04-15 @ 15:53:39
URL: http://zingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0