På tal om listor..

Bara för omväxlingens skull. Är lite less på pack-listor ju.

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Me, Myself and I.
Såg dig gråta: Hmm, ingen aning.
Fick dig att gråta: En penna var det faktiskt.
Du gick på bio med: Emma säkert.
Du gick på stan med: EmelieP.
Skällde på dig: Hehe, min lillebror..
Skickade ett mail till dig: Oj, var nått tag sen sist ju.

FAVORIT
Rum i huset: Köket ju.
Typ av musik: Allt som är bra.
Månad: December är mysigast ju men typ juni, juli nått.

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit: Jo.
Köpt någonting: Yess.
Varit sjuk: Frisk som en nötkärna har jag varit.
Sjungit: Javisst, I am.
Sagt "jag älskar dig": Yess.
Velat säga till några att du älskar dem: Va, vadå?
Träffat nån ny person: Säkert.
Saknat någon: Jooo.
Kramat någon:  Jadå.
Kysst någon: Yess.

Nu, ska jag sätta igång med min meter-långa lista på allt jag måste göra. Känner peppen.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha gen fara, visst va de rätt skojj å göra listan x)

2009-04-02 @ 21:23:19
URL: http://emeliediesel.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen*

2009-04-02 @ 21:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0