Time Goes By.

Första April idag ju. För de som missat det. Inte hänt något särskilt. Förutom nationella i engelska, muntliga. Gick faktiskt bra. Hann inte bli så överdrivet nervös eftersom jag fick veta det säkert idag. Lättare än i nian var det iallafall. Dock kommer jag sänka mitt betyg i engelska till VG, vilket inte ger mig mer pepp till de andra ämnena. Här är för övrigt allt vad jag tänkte hinna med ikväll..

* Hälsa på min vän.
* Skriva klart mina packlistor. Till i helgen (Boden på handler-kurs!!) och till i veckan, Sorsele.
* Hitta något vettigt att packa i till Sorsele.
* Börja packa..
* Göra en inlämnings-uppgift (prov.) i matten.
* Göra en väldig massa i matten i övrigt.
* Läsa ut engelska-boken. (cirka 50 sidor kvar.)

Så, vem tror jag hinner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0