Lyckan är...

Sitter och funderar på rubrik när jag sneglar lite åt höger och får syn på en boktidning typ. Bokspegeln. Anna Gavalda har visst kommit med en ny roman, Lyckan är... Dock hade jag ingen susning om vem hon är men. Fin boktitel tycker jag.

Ett tag sen jag skrev känner jag. Är inte lika beroende längre. Har ett liv nu, hehe. Och på tal om liv så har jag levt i 6035 dagar. Inte illa va? Dessutom kommer jag inte att fylla år på en fredag förrän 2018. Källa? birthday.se. Källa? Min systers blogg...

En annan anledning till att jag knappt inte bloggar längre är att min kamera är på lagning. Fråga mig inte varför för det vet jag inte. Den slutade funka, fast det tror jag jag skrev i något tidigare inlägg. Nu har den iallafall varit borta ett bra tag och jag börjar tro att dom slarvat bort den. Men det får vi inte hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0