Det är den 23:e december, dagen före julafton, och jag kunde inte längta mer!

Helt galet hur mycket man kan längta egentligen. Och så sjukt jobbigt det är att veta att man inte har något annat val än att vänta ut timmarna. Dock är det samtidigt så himla mysigt att ha något att längta till och dessutom älskar jag dan före dopparedan!

 12 December - Myyyys ute med min lill-dosse<3

 14 December - Kika på min lillebrors luciatåg.

 15 December - JAG gjorde typ 120 knäck, SJÄLV... Haha;D Supergoda.

 Före (efter vi tagit bort det som stod där innan då..). Efter. NU! Underbart...

 Ikväll, blir det uppesittarkväll med min älskling, bingolotto, julskinke-mackor (med äppelmos!), julgodis och längtan! Måste dessutom ren-bädda och slå in de sista julklapparna. Och göra spaghetti & köttfärssås. Suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0