Dumma spruta..

Hade så ont i min stackars arm igårkväll. Skippa att duscha på grund av rädslan att det skulle göra för ont. Dels att spruta vatten dit och dels att röra armen. Dessutom hade jag kunnat sova med kläderna på inatt också. Klura ut anledningen.. Sovit har jag iallafall gjort, dock vaknade jag några gånger när jag rörde på mig och sa ''aj, aj, aj''. Stackars mig tycker jag.

Imorse när väckaren ringde kände jag direkt att skolan inte var något för mig. Så det slutade med att jag stannade hemma. Steg upp vid halv elva. Möttes av en tv-tittande lillebror. Tack gode gud. Såg Jurassic Park 2 med honom. Julpysslade lite. Stack in nått i en apelsin. Om ni fattar.. Det luktar starkt.

Och nu, har jag så ont. Har precis tagit en ipren och sitter nu och lutar hakan mot knät. Haha. Förresten, igårkväll när jag och Robin såg Svensson Svensson och idag när jag och Oscar såg film kom jag på mig själv med att bli avundsjuk på att personerna kunde röra på armarna så mycket. HAHAH.... Inte okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0