En liten lista såhär mitt på dagen.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Besökte Sorsele, Gotland, Turkiet:)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hmm, minns inte om jag hade något.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nepp.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Gotland (det ÄR ett annat land, sådeså!) och Turkiet!<3
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Allsan.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 9/3, när jag och Robin blev tillsammans!<3
8. Vad var din största framgång 2009? Haha, hmm. Ja jag hade inte kommit mig till Turkiet om det inte vore för mitt dryga sommarjobb så.
9. Största misstaget? No mistakes, no mistakes. ;)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Frisk som en nötkärna såklart:)
11. Bästa köpet? Mina frankysar på Gotland haha:P Har inte shoppat så mycket i år.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mest ätbart skulle jag tro. Eller förresten, Turkiet-resan kanske:)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Robin gör mig alltid riktigt glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Den där milow, ayo-technology iallafall.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och:)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hmm, det vet jag inte.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit sur och gråtit..
18. Hur tillbringar du julen? Med Robin, familjen & släkten och sen hos Robin:)
19. Blev du kär i år? Helt förälskad!!
20. Favoritprogram på TV? Nja, det vet jag inte. Har som mest varit film som gällt i år.
21. Bästa boken du läste i år? Nån av twilight-böckerna skulle jag väl kunna tro.
22. Största musikaliska upptäckten? Har alltid varit lite svag för opera, men nu har jag kommit fram till att jag någon gång vill se det live. Haha.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns knappt att jag fick något.. Vad fick jag?
25. Något du önskade dig men inte fick? En bärbar dator ju..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Åt tacos.. Firade dan före så.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Min skrutta kunde varit mer närvarande;P
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Trist och slapp - allt Robins fel.. Haha:)
29. Vad fick dig att må bra? Robin!! Turkiet. Alla fina ord och underbara människor.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm få tänka.. Ingen.
31. Vem saknade du?
Alice.
32. De bästa nya människorna du träffade? Haha typ inga nya. Men de bästa jag kom närmare var Robin och hans familj.

Nu ska jag ringa och höra hur det är med min Alice tror jag=) Senare blir det hämta upp Robin och in till stan, sen hem till honom där vi stannar till på söndag eller måndag. Super! Dock lämnar han mig imorgon så har en förhäxad-box i beredskap haha. Förresten, älskling du glömde ge mig en puss imorse innan du for. Eller var det bara jag som inte vaknade?



Kommentarer
Postat av: emelie

sv; haha king:$

2010-01-11 @ 19:27:40
URL: http://emeliepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0