Jag är hemskt trött, och jag tror att datorn också är trött, för den gör inte som jag vill.

Hahahaha, å vad jag älskar långa rubriker!;D Eh, hur som helst. 2 december idag och onsdag. Redan. Förstår inte att tiden går så himla fort. Nyss låg jag och njöt på stranden i Turkiet med min Robin och helt plötsligt är det 2 december. Snart 2 advent ju. Helt sjukt. Aja, jag får väl ta en dag i taget då. Onsdag idag alltså, vilket stavas kortdag. Eller nja, slutar halv två men. Då iallafall åker jag hem med tio över tvåan. Fixar lite hemlis. Sen kommer min älskling hem och ger mig en puss och berättar hur mycket han längtat efter mig. Haha. Nä. Han brukar faktiskt inte längta efter mig sååå mycket, tyvärr.. Hihi. Dock tror jag han gruvade sig för dagen idag för han kramades så mysigt i natt.. Jag älskar honom, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0