Klockan är tjugofem i två, det är måndag och jag har slutat.

Hehe, bara för jag har fastnat för de här med långa rubriker.. Och för att jag verkligen har slutat nu. Vilket är så skönt! Nu är det bara nio skoldagar kvar.

Och för de som är nyfikna att få veta hur det gick för mig att ta sprutan så kan jag meddela att det var den värsta sprutan jag varit med om. Det stacks och det gjorde ont och hela armen mådde illa. Sen när jag satt ner (vilket man ju skulle göra typ tio min) så kunde jag knappt röra mig. Mådde illa i hela kroppen och var som helt avdomnad. Känslig blev jag också. Grät en skvätt, till mina åskådares (säkert) stora förvåning. Men sån är jag. Känslig. Gråter, när som helst, var som helst, med vem som helst. Nu, ska jag vänta på bussen.

Åh, för övrigt har jag inte ont i armen längre!;D

Kommentarer
Postat av: Mli

Lilla gumman<3 så söt ;)

Nu är det över ialf ) Tänk på de så!:)

Måste föresten prata med dig någon dag strax!:)<3

2009-12-07 @ 16:24:36
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0