Lycka att sluta tidigare eller?

Ibland blir jag irriterad när vi får sluta tidigare. För då måste jag ju bara vänta ännu längre på bussen. Vilket enligt mig är så himlarns drygt. Speciellt idag.. Hungrig. Har inte fått i mig en endaste liten smula sen igårkväll. Inte skönt. Aja. Ska iallafall hem med fem över ettan. Stressa ihop lite grejer hemma innan tåget går vidare till Tomas. Sen far vi därifrån in till stan och till pappa. Där jag och Robin ska spendera kvällen, med pappa och Ogge då. Mm. Sen hem till Robin. Och mysa och sova.

''Jag närmar mig nu.''

Kommentarer
Postat av: laila



Äntligen .. så roligt för pappa...



God jul från faster!

2009-12-12 @ 23:20:19
Postat av: Mli

Hejhå!!=)

Nästa gång du kommer hem till oss skulle du kunna ta med dig ett sånt där minne så jag kan få alla bilder från turkiet?=) hade varit super!:)

Längtar efter att få se alla finfina bilder ;)!

2009-12-13 @ 18:05:47
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0