Till Emelie

Eftersom jag fortfarande inte har varken gratis sms eller pengar på telefon så skriver jag det här till dig. Hoppas att du hinner läsa det innan vi kommer senare idag=) Jag lovade ju att jag skulle ta med bilderna från turkiet på ett usb. Och hade tänkt göra det nu. Men då märkte jag att hårddisken (som alla bilderna finns på) inte sitter i datorn och för att få in den krävs kunskapen om hur alla sladdar ska sitta oså. Och det vet inte jag... Och ingen är hemma. Så jag kan inte ta med bilderna idag. Men jag tar dom på julafton om det går bra?<3 Förlåt min fina vän=(<3

Hihi förresten tar jag med en annan sak till dig(A) om du inte vill ha det så kan du slänga det för jag vill inte ha det hihi(A) Kram!<3

Kommentarer
Postat av: Mli

Hihi de är ingen fara ;)<3

Btw! jag har lite jag måste berätta!!!!:D HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIIIIIIIIIIIII! :D

2009-12-17 @ 12:47:28
URL: http://emeliediesel.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Haha du behöver bara sätta in hårddisken i datorn,. behövs inga sladdar ;) ;)

2009-12-17 @ 14:01:52
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0