2 - 4 = -2

Skulle haft göra massa matte egentligen, och en hel del andra saker som jag bara viftat bort med vinden. Som förövrigt fick mig att i princip springa hem från bussen idag. Galet så jag frös. Förargligt att det ska vara så långt hem. Bussen kan väl köra en annan, mycket bättre, väg som går förbi utanför min gata typ. Hade inte varit helt fel.

För övrigt så fick jag inte (efter all min överansträngning och förberedning.) hålla mitt tal idag. Istället läste vi dikter. Bedrövligt att det ska vara så. Ville verkligen göra bort det. Men. Imorgon-bitti ska jag iallafall stå där framme och skämma ut mig totalt genom att blir galet nervös och på så sätt börja darra på rösten så ingen hör vad jag säger. Haha, brukar bli så..

Kommentarer
Postat av: emeliee

känner mig stressad över allt ´just nu :(

2009-02-04 @ 13:49:28
URL: http://emeliepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0