Bakning på G

Emma kom hit och joinade mig och mina kommentarer till melodifestivalen. Trevligt sällskap, men alltså, melodifestivalen.. Visst skämtar dom? Ingen av låtarna var speciellt bra. Och visst är det väl egentligen så att alla låtarna ska vara riktigt speciella. Fast det är klart, alla tycker ju olika.

Bakade gjorde vi iallafall sen också. Kom dessutom fram till att det enda vi gör när vi är med varann är att äta. Och då snackar vi inte frukt.. Idag bakade vi smarriga choklad-kakor typ. Även kända (av mig och min syster Emma) som USA-kakor. (Pga storleken..=) Nu, ska jag gå och lägga mig. Imorgon blir det lite sovmorgon iallafall och sedan släkt-kalas för lilla jag som fyller 16 på måndag (imorgon!?). Godnatt.!

(Klicka förresten på min profil-bild och observera att det står att jag är 16 år. Hihi, danke;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis i förskott! =D<3

2009-02-08 @ 10:21:16
URL: http://emelie_diesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0