Been searching for a spark

HAHAHAHA.. Spark!! Alltså näe, jag orkar inte med mig själv idag känner jag. Extremt lättroad är jag och skrattar då åt varenda liten sak. När jag kom hem nu för ett tag sen halkade jag typ på vägen in och höll då på skratta ihjäl mig. Mycket kul. Oscar kom ut i hallen och bara stirrade på mig. Det är sådana gånger man känner sig så normal..

Stan idag med Emma<3 för övrigt. Sökte igenom hela stan efter ett par skor och hittade faktiskt ungefär vad jag sökte. Hejja! Dessutom togs det lite mysiga vinter-bilder. Smak-prov här nedan=)

   

Kommentarer
Postat av: emeloe

skitsnygga bilder ju :D

2009-02-11 @ 19:03:43
URL: http://emeliepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0