Fredag den Trettonde

Missade bussen imorse. Glömde boken (ska läsa på svenskan..) hemma. Kan verkligen inte  samhällsen.  Jag har tur idag känner jag.  Aja, om man bortser från det  är det väl ganska okej. För det första så är det fredag. För det andra så kommer Alice-Brallis hem idag och för det tredje så är jag på ganska bra humör faktiskt.

Har iallafall mpr nu och sitter och tjollrar på med ankarpunkter i InDesign. Förstår mig inte på det programmet. Det går inte göra nånting där typ. Till och med Word är roligare. Okej, det där lät väldigt negg om man jämför med mitt bra humör jag nyss sa att jag hade. Hmm, mycket värt och intressant det här.. Ska fortsätta försöka rita siffror nu. HadeFint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0