Gone With The Wind

Någon har förstört min vackra bild. Tagit bort min fina istapp. Var ute med Alice nyss och när jag kom hem fastnade blicken på taket där den suttit. Förargligt att det ska bli så. Frös så mycket om händerna idag när jag var ute så skippade det då. Men det skulle jag visst inte ha gjort...

Alla Hjärtans Dag. Som sagt. Ganska tragisk dag ändå. Diskriminerande på något vis. Men ändå så himla fin dag. Aja, jag är överdrivet trött så orkar som egentligen inte skriva något. Kände bara för det liksom. Bara för att. För att det kändes bra så. Bra att skriva något som ingen kommer orka läsa. Orka läsa klart. Läsa klart det här otroligt dryga. Otroligt dryga meningar. Jag orkar som inte.

Nu, ska jag gå och lägga mig och se en film tror jag. Lär nog somna men. Godnatt.<3

(Bilden från Umeå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0