It's Just Me

7 saker som ni (kanske) inte visste om mig=)


1. Jag är galet feg.
Skulle aldrig våga se filmer som typ Sagan om Ringen eller Harry Potter själv. Inte ens Snövit.. Däremot ser jag mer än gärna skräckisar, med kompisar i och för sig, men ändå..

2. Jag är typ beroende av mamma.
När jag var liten var jag extremt `mammig´. Om hon var borta nån timma på kvällen så satt jag och grät tills hon kom hem igen. Det gör jag för övrigt inte nu riktigt=)

3. Jag är ett år yngre, liksom.
Hoppade över halva förskolan pga min 3 år äldre syster som lärde mig allt som hon fick lära sig (dock förlorade hon kunskaperna i samband med det.). Jag tyckte då att det var tråkigt att bara leka hela dagarna så jag fick gå halva förskolan och halva ettan. Och nej, jag är inte överdrivet smart.

4. Jag tvättar händerna jämt.
Min främsta tvångs-tanke. Det första jag gör när jag kommer hem från skolan eller så är att tvätta händerna. Från det tills det att jag går och lägger mig har jag säkert hunnit med det 5 gånger till.

5. Jag är bra på att bli nervös.
Blir sjukligt nervös. Mestadels i efterskott typ. Alltså efter det som nervositeten kommer ifrån är över. När vi hade nationella i nian blev jag sjuk två eller tre gånger efter ett prov och var tvungen att gå hem.

6. Jag tittar alltid på bilars registrerings-nummer.
En annan tvångs-tanke som har följt mig i nått år nu. Vet inte vart det kommer ifrån men så är det iallafall. Jag bara måste.

7. Jag älskar ananas, fruktsallad och kladdkaka.
Finns inget godare. Muuuuuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0