Låt den rätte komma in

Tvekade, men gav med mig tillslut. Så vi såg den. Blir bättre och bättre för varje timma som går sen vi såg den (vilket var igårkväll). Men så brukar det vara för mig. Såg `Sweeney Todd´ för ungefär ett år sen och då var jag inte alls särskilt imponerad. Nu, däremot tycker jag att den var jättebra och har inte sett den sen dess. Sjukt, men sån är jag.

Var iallafall med Jenika igår och idag till typ 2 då hon drog iväg med bussen - hihi - mycket trevligt om jag får säga vad jag tycker. Mycket fina bilder togs det också, dock har jag inte fått hennes än, de blev nämligen snäppet finare. Men, mina duger tills vidare. Nu ska jag fortsätta ha det bra med Alice som för övrigt är hur go som helst och kanske möjligtvis se nån film. HadeFint!

Okej, inga bilder blev det för datorn lagga bara och tjollra på. Så, bilderna kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0