Min Lördag

Somnade. Sov. Vaknade av att Alice ville ut. Somnade. Sov. Vaknade igen av att Alice ville ut. Somnade. Sov. Till halv tolv. Steg upp tolv och gick för att duscha. Skulle träffa en kl.13 för att träna Alice men var tvungen att ringa och säga att jag var sen. Stressade. Gick och mötte henne. Tränade med Alice. Gick hem.

Tog det lugnt till typ fyra. Spelade lite gh och sådär. Klarade en låt på hard. Dock den lättaste men, spela roll. Satte mig i bilen med resten och for till mormor. Trevligt osv. Min släkt är underbar. For där ifrån. Till coop. (Bilder kommer imorgon;) Hem. Satte mig och såg melodifestivalen och väntade på att Emma skulle komma. Såg samma program som jag nämnde innan med henne. Därefter såg vi `Änglarnas stad´ och åt glass. Följde henne en bit på vägen hem och gick samtidigt en sväng med Alice.

När jag kom in så fikade jag lite och sen satte jag mig här. Och nu håller jag på somna. Fattar inte hur jag orkade skriva allt det här som ändå ingen kommer bry sig om att läsa? Själv kommer jag inte ens orka titta åt det. Alltså, åå..

Imorgon (om några timmar..) blir det iallafall att vara valpvakt. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0