Min Stjärna

Fattar inte varför jag ens tvekade? Såklart det är Alice-Brallis jag ska stå och hålla tal om i (kanske) morgon. Vad annars liksom? Det är det lättaste att prata om och det finns så mycket att säga. Nu undrar jag inte hur jag ska få det att blir till 3 långa minuter, utan hur jag ska få ner det till 3 minuter. Galet. Men häääääärligt! Bara för att jag är så glad just nu ska jag slänga in en bild på världens fiffigaste person. Kan inte påstå att jag gillar att lägga in bilder på mig själv men nu gör jag det ändå. Bara för att jag är så smart och dessutom är ju min underbaraste älskling med. Ha det underbart!<3

(Och gör inte som Alice och undra varför jag står där. Det bara blev så...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0