På gatan där jag bor..

Är det överdrivna mängder med snö. Vitt överallt. Snöhögar i mängder och vita ramar runt fönstren. Dessutom, är det kallt. En riktig vinter skulle jag vilja säga. Mysigt kanske, men det där med kyla är inte min grej liksom. Tänk om snön kunde ha varit varm? Aja, från en sak till en annan. Om en timma fyller jag år. Känns inte alls som att det kan vara så men så är det konstigt nog ändå. Ska försöka gå och lägga mig tror jag så jag iallafall slipper missa bussen. Godnatt.<3

(Bilden här bredvid föreställer min fina Alice som försöker pussas som vanligt. Hittade inget kort på vår `vackra vinter´ och har slut batteri i kameran så denna will have to do.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0