Påträngande snö.

När snön börjar bli så att den far som små nålar mot ansiktet är det inte kul längre. Inte gör det saken bättre att vägarna är oplogade och att det dessutom inte är speciellt varmt ute. Sånt får mig på dåligt humör. Tog bilden här bredvid strax efter jag kommit innanför dörren, lika irriterad var jag då men tvångstanke-drabbad som jag är så måste jag le på kort vilket humör jag än är på.

Hur som helst. Nu är det helg! VIlket känns helt underbart. Tyvärr blir det ingen sovmorgon imorgon eftersom jag och Emma<3 ska åka med bussen 20 i 9 till Umeå. Hihi, det börjar närma sig=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bilden var ju super söööt :D den var verkligen jättefin :)

2009-02-05 @ 20:32:27
URL: http://emelie_diesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0