Röj Undan Dina Egna Hinder

Tror ingen hann läsa det, hoppas jag, men jag skrev iallafall nyss ett inlägg som jag då publicerade. Men ångrade mig sen. För det första vill jag inte öppna mig och blotta hela min själ för allmänheten, kom jag fram till, och för det andra gjorde det ingenting att jag tog bort det sen. För det känns redan mycket bättre. Inlägget handlade iallafall om Alice och hela historien kring min saknad av henne. Men det blev för personligt kände jag. Hur som helst så blev det inte att jag gick iväg för att få vara med henne nu ikväll. Det känns väldigt jobbigt just nu faktiskt. Och när jag träffar henne börjar jag bara sakna henne mer. Men det går väl över. Imorgon ska jag då gå dit. Till min ängel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0