Se inte så förskräckt ut..

Fråga mig inte varför, men min mattelärare säger alltid det till mig. Om jag råkar titta på henne och hon tittar på mig samtidigt får hon ett bekymrat uttryck och säger `se inte så förskräckt ut´ och ler lite försiktigt. Haha. Hon är söt Kerstin.

Dryg dag idag för övrigt. Började skriva en recension på svenskan (ja, det var idag=) sen på samhällsen hade vi typ grupparbete. Min grupp skulle ta reda på vad alla olika tråk-partier tycker om rättsväsendet. Vilket jag knappt ens vet vad det betyder.. Kul hade jag inte. Efter lunch hade vi matte, fick igen matte-provet. VG ju! Engelska sen, drygare lektion finns inte. Aja, sen blev det stan och fika med Emma. Mys!

Nu ska jag iallafall gå och äta och sedan blir det nog att trippa iväg och hälsa på Alice. Saknar henne så mycket att det gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0