Yttre eller Inre Glöd?

Så var det tisdag igen. Veckorna rusar förbi medans jag sitter här och funderar på om jag ska ha yttre eller inre glöd på mina bokstäver. På trycket alltså. Vilket jag för övrigt är otroligt less på.. Orkar som inte att vara så fixerad vid vad som blir snyggare. Mer tilltalande.. Yttre eller inre glöd? Eller ska jag bara köra på en vanlig hederlig skugga? Fast då syns inte den för min svarta bakgrund. Om jag inte byter färg på skuggan.. Men det går väl inte? Hmm..

Tanken på att dagen snart är slut är min tröst iallafall. Då slipper jag tänka. Då kan jag lämna InDesign och alla dess frågetecken till på fredag. Och fara hem. Men först,, tänk lite till, lunch och idrott. Det sistnämnda hade jag gärna sluppit. Väldigt gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0