Äntligen hemma

 
Minns för några år sen när man parkerade sig i soffan varje tisdags-kväll kl.20.00 för att se Äntligen Hemma. Haha, aja. Det var inte det jag syftade på iallafall. Alice är hemma nu och såå fin i ögonen. Veterinären hade tyckt detsamma. Glad är jag. Dessutom slipper hon tratten nu och vi får bada henne! Det kunde inte bli bättre.=) Eller nja, hon har i och för sig på sig en variant av tratt men den är så söt så det gills inte. Nu ska jag fortsätta att lyssna på massa härlig musik och ha det mysigt med Alice-Brallis. HadeFint!

(Sur blir jag när ögonen blir så gröna/gula på henne..)

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Hahahah så fult det såg ut! ;D

2009-01-30 @ 19:28:50
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0