Deppar-dan

Nu är det minsann inga doppar-dagar det handlar om.. Får veta saker varje dag som gör allt så mycket värre. Förstår inte.. Vad har jag gjort för att förtjäna allt det här? Jag får inte ens behålla mitt ljus i allt det mörka. Hon som har funnits där för mig dygnet runt i princip (förutom när jag varit i skolan då..) och som alltid får mig att må så mycket bättre. Hon som jag lever och andas för. Min önskan gick i uppfyllelse, jag fick den bästa present jag någonsin drömt om, och så tas den ifrån mig. Jag förstår inte. Kan de inte bara ställa upp och försöka för min skull? För hennes skull? För våran skull.. Ingen skulle någonsin kunna älska henne så mycket som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0