Dryga fredag

Galet lång dag idag. Har inte orkat mycket och längtat hem i princip hela tiden. Ändå kämpade jag på och fick min belöning när jag kom hem. Ett glatt mottagande av Alice-Brallis. Lite problems har hon att pussas när tratten är i vägen men hon kämpar på endå. Lite ont kan det ta när hon flyger som skjuten ur en kanon upp mot ansiktet men det är det så värt så.

Måste förresten börja fundera på vad jag ska hålla ett tal om om knappt två veckor. Något intressant som jag ska stå och prata på om i 3 minuter. Har fått massa förslag men jag funderar fortfarande. Aja, vi får väl se hur det blir med det. Nu ska jag iallafall bara ta det lugnt med min lillevän. Som grädde på nosen slänger jag in en bild på Aliice.



Kommentarer
Postat av: Emelie

min ide var väl bäst?? ;) haha

2009-01-23 @ 19:50:41
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0