Ingen spanska..

Rubriken säger allt. Ingen spanska. Hade kunnat ta sovmorgon till typ halv tolv. Härligt. Jag skulle ha missat bussen imorse (istället för att komma just när den kom..) så jag hade fått höra att det inte var någon spanska och på så sätt sluppit allt. Jag är inte glad vill jag lova. Men, antar att jag får tänka mig att stå ut.

Har iallafall hål nu ett bra tag till sen blir det lunch och efter det ska vi gå in till stan och lyssna på någon föreläsning. Minns inte vad den handlade om. Den räcker iallafall till typ halv 2 så då blir det stan med Emma<3. Ska som sagt byta jeans-tightsen och sen bara kika runt lite. Var ett tag sen jag var på stan liksom (om man inte räknar gårdagen..). Aja, hadefint.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0