It's called Hope

Är faktiskt himla glad just nu. Ovanligt glad, för att vara nu, liksom. Jag ska vandra iväg och hämta hem min lilla vän. Min otroligt saknade vän som har varit bort hela långa veckan. Men nu får jag iallafall ha henne enda tills måndag-morgon hoppas jag. Om inte längre..? Aja, vi ska iallafall ha så mysigt som det bara är möjligt. Jag och min Alice.

Här är Alice i fredags när hon fick äta nå typ buljong-tjosan. Stackarn måste kämpa med tratten.
Helt lätt är det inte att dricka heller. Så jag lyxade till det och lät henne dricka ur ett glas.
Gula ögon och smått suddig bild. Men nog syns det att ögonen inte ser ut som de ska i övrigt. Nu däremot är hon jättebra runt ögonen. Har blivit mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ååh vad jobbigt det ser ut med tratten :( Vad är det hon har opererats för? :O



Det är bra med mig, hur är det själv? :)

2009-01-23 @ 19:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0