När tiden kryper fram..

Gör jag det också.. Gör verkligen inget nödvändigt utan slösar bort långa dagar med att inte göra någonting. Mycket onödigt, om jag får säga det själv. Det finns så mycket som jag skulle ha kunnat gjort idag - och som jag dessutom haft mer är god tid till - men skippat för att på ett lungt och stillsamt sätt slösa bort tiden.. Värt. Aja, läst har jag då gjort. Vilket jag kanske inte ångrar med tanke på hur uppslukad jag blir. Har knappt tid att äta.. Illa är det men snart har jag då läst ut boken iallafall. Fast då blir det illa åt andra hållet. Då blir jag sur för att jag läste ut den så fort. Och som man kan märka så är jag fortfarande himla uttråkad med tanke på hur otroligt mycket onödigt jag skriver. Ni klarar er nog utan mina fascinerande tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0