Näst sista dagen

På lovet. Har verkligen inte gjort nått vettigt idag. Eller njaa, jag har borstat Alice eftersom jag måste ta och bada henne nu. Har inte fått göra det på mer än en månad med den anledningen att hon har lågt immun-värde och då inte får bli kall. Fick (som om att det inte var nog..) veta idag att min Alice ska opereras igen. Nog tror jag att det kommer gå bra, så jag är inte lika nervös som förra gången. Däremot har jag en liten röst som skriker till mig att min sommar kommer bli den värsta någonsin.. Alice kommer inte få lika vackra ögon nångosin igen och då inte kommer kunna delta på utställningar. Låter töntigt för de som inte förstår. Men jag förstår. Okej, ingen bryr sig, :) Nu ska jag gå och bada Alice. HadeFint.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kommer du inte? :( äre säkert? jag hoppas då att du kommer att kunna de. Och sommaren kommer bli super ;)

2009-01-08 @ 20:16:24
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0