Funnit Frid.

Skulle man kunna säga att jag har gjort. Efter (nästan) två veckor borta med mardrömmar varenda natt (förutom typ en eller  två) har jag bara drömt glada drömmar i natt. Underbart. Fick träffa min älskling igår. Underbart.

Alltså. Hemkommen igår kl 21.10, typ. Åkt bil hela dagen. For från Alfta klockan tolv. Skönt. Dock gick det inte alls bra på nån av de tre utställningarna vi varit på men i övrigt var resan bra. Gotland är fantastiskt!

Insåg inte förrän jag kom hem att jag faktiskt har längtat hem lite också. Har nog aldrig varit hemifrån två veckor förut. Hehe. Nu, ska jag iallafall lägga in alla 380 bilder som blev tagna. Eller, om vi skulle räkna alla som blev tagna närmar det sig utan tvekan 500. Gotland är fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0