Tears in heaven

Om mindre än en timme måste jag börja gå. Till mitt typ sommarjobb. Ett äldreboende i bureå. Känns både himla kul och super-trist.

Dagens stora sorg är över min älskade kamera. Den funkar inte. Objektivet far ut och in när man försöker starta den och så står det objektivfel. Så mamma tog med den till stan idag för att lämna in den. Skulle ta några veckor sa dom. Några veckor utan min bästa vän (bland tekniska saker...) i hela världen. Typiskt..

För övrigt får jag träffa min dutte-fnutta ikväll. Aliiiiiiiiice!:D

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Jag använder då ett av plaggen idag :).

2009-07-28 @ 16:51:51
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0