Pain.

De senaste dagarna har verkligen inte varit de bästa i mitt liv. Allt rasar för mig och inget står på min sida. Eller jo, två ljus i mitt liv har jag just nu. Som inte vänder sig mot mig. Alice och Robin. Det ena håller jag på att förlora., Alice-Brallis. Och inte blir det bättre av kommentarer - fyllda med hat åt ett eller annat håll -  jag fått på inlägget jag nämnde här nedan. Skriv inte såna kommentarer till mig. Jag blir bara deprimerad. Hur arg jag än är på min ''underbara'' familj så vill jag inte att andra ska säga att de är idiotiska osv. Gör inte det.

Och som svar till emma; Hade jag varit mamma hade jag hellre mått dåligt fysiskt själv i nått år än att min dotter skulle må dåligt psykiskt. Mer än hon redan gör.

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Malin, du måste inse att mamma kan bli allvarligt sjuk på grund utav det. Det blir inte bara fysiskt utan även psykiskt av det,. Hon är verkligen inte glad att hon måste göra såhär men hon måste även se till sitt eget bästa. Hon måste för en gångs skull i sitt liv få tänka på sig själv. Det är inte för att jävlas med dig, du måste försöka förstå det.



Jag förstår att det är jobbigt för dig, det gör jag verkligen, men snälla tänk lite längre och försök förstå att mamma också har det jobbigt. Det var verkligen inte såhär hon ville att det skulle bli. Men hennes hälsa klarar verkligen inte av det.

2009-06-02 @ 23:46:16
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag hoppas att du förstår att jag finns även här för dig, alltid.. <3

2009-06-03 @ 18:25:52
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0