The man who can't be moved.

Tjugo över elva låg jag i sängen helt klarvaken och hade inte en tanke på att somna om. Vad har hänt? Dock var det himla bra faktiskt med tanke på hur mycket jag ska hinna idag. Blir inget förhäxad-maraton som jag tänkt utan härnäst ska jag hoppa in i duschen och sen fika något. Sen ut och fota med Emma. Blir super. Och glass (twister alltså.) om jag känner oss rätt, hehe. När jag kommer hem ska jag städa klart i mitt rum och därefter äta surströmming. Sen kommer Robin<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv; men om jag nu faller så himla långt och man hör et så högt osv, vad har hänt? och varför gör jag mig inte illa utifrån? Varför gör det bara ont in ifrån? Och varför känns det så hemskt? btw, twister<3

2009-06-22 @ 13:57:44
URL: http://emeliediesel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej :)

2009-06-22 @ 18:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0