Waiting for you.

Med en tragisk och ofrivilligt tårfylld start på dagen kan den bara bli bättre. Höll inte på kunna somna om men det gick bra tillslut, dock var det ingen djupsömn precis utan jag var hela tiden medveten om att jag sov. Huffsa..

Hungrig är jag förresten. Men verkligen inte sugen på äta nått. Känner mig bara äcklad. Bekant känsla. Tror jag är nervös. Brukar kunna bli det för såna här... resor? Gotland idag ju, för de som missat det. Här nedan, en liten översikt på vår två veckors-resa.

Måndag: Lämnar allt... Stopp-ort - Sundsvall. Smsa!
Tisdag: Shopping-visit i Sundsvall, Birsta.
              Sen tror jag vi ska till Härnösand eller nått.
Onsdag: Härnösand? för badning och klippning av vovvarna.
Torsdag: Färjan till Gotland går, vid typ elva.
Fredag: Tillfixning av vovvarna inför helgen.
Lördag: Utställning i Visby, Gotland.
Söndag: Utställning i Visby, Gotland. + Juniorhandling.

Måndag - Onsdag: Upptäcka Gotland.=)
Torsdag: Färjan tillbaks till ''Sverige'' går.
Fredag&Lördag: Ingen aning. Fixa hundarna. Igen.
Söndag: Utställning i Alfta. Hem!!=D
                 Förhoppningsvis få träffa Robin..

Nu, ska jag gå och fika lite, och hoppas det inte är så äckligt som min intuition säger mig. Hehe. Hinner nog skriva en gång till senare. Hade fint.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0